مقاوم سازی سازه های بتنی
کلینیک بتن ایران
کـلینیــــک بتـــــــن ایران ، هلدینـــــگ تولـــــــــیدی ، مــــــهندسی ، بـــــــازرگانی و آموزشـــــی بتــن کشور
ساعات کاری

شنبه - پنجشنبه ۸:۰۰ - ۱۸:۰۰

Search

blank قیمت ترمیم کننده های بتن

قیمت ترمیم کننده های بتن به نوع آن بستگی دارد در صورت نیاز به اخذ مشاوره و راهنمایی در خصوص اجرای پروژه‌های ساختمان، ترمیم بتن، خرید انواع ترمیم کننده بتن،‌قیمت ترمیم کننده های بتن،‌خرید و فروش اینترنتی و … می‌توانید با کارشناسان کلینیک بتن در تماس باشید.

blank جدول قیمت ترمیم کننده های بتن

قیمت پودر ترمیم کننده بتن : ملات‌ ترمیم کننده بتن چیست،قیمت و فروش انواع ترمیم کننده بتن : ترمیم کننده های بتن یکی از فراورده های پرمصرف و کاربردی در صنعت ساختمان سازی هستند. البته بتن به ترکیباتی انتساب می گردد که از موادی با قدرت چسبندگی بالا و قابلیت سیمانی شدن تولید شده باشد.

این پودر از انواع مختلف سیمان، مواد افزودنی، الیاف و پلیمرها ساخته می شود. پس در حالت کلی ترمیم کننده بتن از ترکیب آب با سنگدانه ها و سیمان تولید شده که از طریق واکنش با آب و نوع افزودنی از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار می باشد.

blank ترمیم کننده بتن چیست؟

ترمیم کننده های بتن- ترمیم کننده بتن - کلینیک بتن ایران

ترمیم کننده بتن نوعی پودر ساخته شده از رزین ها، الیاف پلی پروپیلن یا الیاف بتن، سنگدانه ها و انواع سیمان های مختلف می باشد. البته این مواد به محض تماس با آب به یک ملات باکیفیت تبدیل شده که بر روی سطوح گوناگون قابل اجرا هستند. همچنین مرمت و تعمیر بخش های خسارت دیده و تخریب شده با استفاده از این محصول به امری رایج در صنعت ساخت و ساز تبدیل شده است.

بنابراین ملاتی که با کمک افزودنی های ترمیمی تولید می شود، مسلما بافت نرم و ترکیبی انعطاف پذیر دارد. در حالت کلی پایه پودرهای ترمیم بتن در این صنعت بر مصالح سیمان استوار بوده و برای بازسازی صدمه های وارده به سطوح بتنی بهترین گزینه می باشد.

بتن ترمیم باید نسبت آب به سیمان مشابه با بتن های معمولی داشته باشد ولی در هر صورت این نسبت نباید بیشتر از 47 صدم نسبت وزنی باشد.

اندازه بزرگترین سایز شن و حداقل اسلامپ سازگار با اجرا مناسب و ارتعاش کامل بتن ترمیم باید همراه با استفاده از کمترین آب و در نتیجه انقباض باشد.
بتن ترمیم باید نسبت آب به سیمان مشابه با بتن های معمولی داشته باشد ولی در هر صورت این نسبت نباید بیشتر از 47 صدم نسبت وزنی باشد.

اندازه بزرگترین سایز شن و حداقل اسلامپ سازگار با اجرا مناسب و ارتعاش کامل بتن ترمیم باید همراه با استفاده از کمترین آب و در نتیجه انقباض باشد. بتن باید 3 تا 5 درصد حباب هوا داشته باشد. در صورتی که رنگ سطح کار مهم باشد میزان سیمان مخلوط باید به انتخاب شود و یا برای بدست آمدن نتایج دلخواه ، از   سیمان سفید در طرح اختلاط استفاده شود. برای انقباض حداقلی بتن ، در زمان اجرا دمای باید سرد و ترجیحا در حدود 70 درجه فارینهایت با کمتر باشد. به همین منظور در مناطق با آب و هوای گرم ، مواد باید در سایه نگهداری شود.

گاهی اوقات ممکن است استفاده از یخ در آب اختلاط لازم و ضروری باشد. اندازه گیری مواد باید به صورت وزنی باشد ، اما اگر اندازه گیری دقیق مورد نظر باشد می توان از ظرفها  با اندازه مشخص استفاد نمود. از آنجا که استفاده از پیمانه حجمی در کارهای کوچک صورت می گیرد ، یکنواختی مواد مهم بوده و باید توجه ویژه ای در این خصوص انجام شود.

بهترین تعمیرات با استفاده از کمترین اسلامپ ممکن بدست می آید. برای قالب های معمولی بزرگ ارتفاع اولین مرحله بتن ریزی در حدود 3 اینچ می باشد.

در مراحل بعد بتن خشک خواهد بود ، و تا چند ایچ بالاتر از سطح بتن حفره و محل بولتها باید بتن با اسلامپ درتقریبا صفر استفاده شود.معمولا طرح ابتدایی اختلاط بتن برای همه حفره مناسب است. بنابراین اجرای بتن طی مراحل پی در پی ، تا  1.5 ساعت به طول خواهد انجامید.

بتن های از پیش مخلوط شده می توانند دارای ویبره پذیری مطلوب تر ، قرار گیری راحت تر ، جمع شدگی کمتر و مقاومت بیشتر از بتن تازه مخلوط شده باشد.
بتن ساخته شده باید متشکل از سنگ دانه هایی با حداکثر اندازه در حدود 4/3 اینچ ، نسبت آب به سیمان حداکثر 0.47 ، درصد هوای کل6 و حداکثر اسلامپ 4 اینچ باشد. این ترکیب ویژه باید تا عمق چند اینچی از محل اتصال بتن جدید قرار گیرد. لایه ملات نباید روی محل اتصال سازه استفاده شود.

blank انواع ترمیم کننده بتن

مواد ترمیم کننده بتن بر مبنای سیمان، پلی پروپیلن، رزین و ذرات سیلیس ساخته شده است. از ترکیب آن با آب می توان یک بافت خمیری و کاملا یکدست ایجاد کرد. این ترکیب خمیری قدرت چسبندگی بالایی داشته که خطوط عمقی و سطحی بتن را ترمیم می نماید. پس از مهم ترین ترمیم کننده ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

blank ملات پلیمری

یکی از انواع ترمیم کننده بتن همان ملات پلیمری است. این ملات سیمانی حاوی افزودنی های پلیمری بوده و رزین پودری موجود در آن، خاصیت چسبندگی را افزایش می دهد.

البته ملات پلیمری تنها با افزودن مقدار مشخصی آب در سقف ها و محیط های عمودی قابل استفاده می باشد. همچنین سطوح را جهت اجرای پوشش های مختلف آماده می سازد. درنتیجه برای صاف نمودن ناهمواری ها و پر کردن انواع ترک های درشت و ریز مورد استفاده قرار می گیرد.

ناگفته نماند که ملات پلیمری یکسری الیاف هایی در ساختار خود دارد که استحکام بتن و سازه را به طور چشمگیری افزایش می دهد.

blank چسب اپوکسی

انواع ترمیم کننده بتن

این نوع محصول یکی از پرکاربردترین مواد شیمیایی در صنعت ساخت و ساز می باشد و زیر مجموعه ترمیم کننده بتن به شمار می رود. پس استفاده از این محصول پیوندهای قوی در بتن ایجاد می کند که در نهایت استحکام کششی بتن افزایش می یابد. همچنین کاربرد چسب اپوکسی در صنعت ساخت و ساز این است که بتن های جدید را به بتن های قدیمی متصل می نماید. البته این محصول را می توان روی سطوح مرطوب به کار برد. ناگفته نماند که روی سطح های مختلفی همچون موزاییکی، سنگی، فلزی و … نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

blank رزین های تزریقی

بر روی سازهای متعدد بتنی انواع ترک های سطحی و عمیق یا ریز و درشت ایجاد می شود که دلایل مختلفی دارد. بنابراین جهت رفع این مشکل باید از ترمیم کننده بتن از نوع رزین های تزریقی استفاده کرد تا مقاومت سازه را افزایش دهد.

پس طریقه مصرف رزین تزریقی به این شکل است که ابتدا ترک ها را از هرگونه آلودگی و گردو خاک پاک کرده و ماده را به داخل شکاف ها ترک ها تزریق نمود.

blank چسب لاتکس

یکی دیگر از ترمیم کننده های بتن به چسب لاتکس تعلق می گیرد که بتن را در برابر عوامل لرزشی و خارجی مقاوم سازی می نماید. این محصول غیر سمی بوده و قیمت نسبتا پایینی دارد. پس قیمت ترمیم کننده های بتن با توجه به نوع آن و برند یا شرکت تولیدی تعیین می شود.

blank محصولات ترمیم کننده های بتن

محصولات ترمیم کننده های بتن در تنوع و اندازهای مختلف با استاندارد جهانی در سراسر کشور توزیع و پخش میشود.

ثبت نام / ورود