مقاوم سازی سازه های بتنی
کلینیک بتن ایران
کـلینیــــک بتـــــــن ایران ، هلدینـــــگ تولـــــــــیدی ، مــــــهندسی ، بـــــــازرگانی و آموزشـــــی بتــن کشور
ساعات کاری

شنبه - پنجشنبه ۸:۰۰ - ۱۸:۰۰

Search

واتر استاپ هیدروفیلی Hydroseal

واتراستاپ هیدروفیلی

واتراستاپهای هیدروفیلی نسل جدیدی از انواع واتراستاپ های درزبندی در سازه های بتنی می باشد که چند سالی است در اجرای سازه های بتنی رواج پیدا کرده است و عملکرد آن بر مبنای افزایش حجم و ایجاد سد در برابر عبور آب می باشد. این نوع واتراستاپ ها عموما در درزهای اجرایی کاربرد داشته و در درزهای انقطاع ، انبساطی یا انقباضی به علت خنثی شدن افزایش حجم صورت گرفته گزینه مناسبی نمی باشند.

واتراستاپ های هیدروفیلی از نوعی رزین های اکرلیکی آب دوست ساخته می شوند که در مجارت آب با جذب آب افزایش حجم داده و بسته به نوع مواد تشکیل دهنده تا چندین برابر افزایش حجم می دهنده. پروسه افزایش حجم از چند ساعت پس از مجاورت در کنار آب شروع و تا 7 روز به طول می انجامد.

از مزایای این نوع واتراستاپ منبسط شونده نسبت به سایر واتراستاپ های منبسط شونده بنتونیتی ، امکان تکرار فرآیند خشک و تر شده ( انبساط و انقباض ) بدون از هم گسیختگی و از دست دادن خصوصیات اولیه می باشد.

بزگترین مزیت این نوع واتراستاپ نسبت به سایر انواع واتراستاپ سهولت نصب می باشد. چرا که نب این واتراستاپ ها پس از ریختن بتن اولیه می باشد و بدین صورت سرعت کار افزایش می یابد. همچنین در بسیاری از جاها که سایر واتراستاپ ها کارآیی ندارند ، مانند آب بندی درز دور لوله ها یا قطعات مدفون در بتن ، این نوع واتراستاپ قابلیت نصب داشته و کارایی خود را خواهند داشت.

هر چند واتراستاپ های هیدروفیلی نیاز به ابعاد زیاد ندارند و حتی نیاز افزایش حجم زیاد ندارند ( چرا که صرفا در یک درز که به نوعی ترک مویی می باشد نصب شده و در انجا امکان افزایش حجم زیاد وجود ندارد ) لذا این نوع واتراستاپ ها در ابعاد مختلفی ارائه می گردند. برخی از ابعاد روتین ارائه این محصولات 5*20 میلیمتر – 10*20 میلیمتر می باشد. افزایش نرمال سایر این واتراستاپ ها 300 درصد می باشد. لذا برخی کارخانه ها تجاری برای نمایش خصوصیات محصول این افزایش حجم را تا 700 درصد افزایش می دهند که البته همانطور که گفته شد به هیچ وجه در واقعیت کاربردی ندارد. همچنین به هیچ وجه افزایش سریع حجم گزینه مناسب و خوبی به شمار نمی آید چرا که پیش از کس مقاومت فشاری و کششی لازم در بتن افزایش حجم داده و با تخریب بتن اطراف ، عملا کارایی خود را از دست می دهند.

توضیحات

2705معرفی واتر استاپ هیدروفیلی Hydroseal

واتراستاپ هیدروفیلی از جنس لاستیک مصنوعی ساخته شده و برای جلوگیری از نفوذ آب در درزهای بتن با قابلیت متورم شدن زیاد بکار می‌رود.

واتراستاپ هیدروفیلی Hydroseal بتن بگونه‌ای طراحی شده که با تر و خشک شدن مداوم،‌شکل ظاهری و خاصیت خود را از دست نمی‌دهد.

محصول کمکی بتن عرضه شده در فروشگاه کلینیک بتن با قیمت مناسب و در رول‌های 20 متری عرضه می‌گردد.

واتر استاپ Hydroseal برای آب‌بندی دور لوله‌ها، آب‌بندی بتن‌های مسلح و غیر مسلح و درزهای ایجاد شده در اتصالات فلز با بتن طراحی شده است.

همچنین در صورت هرگونه سوال و نیاز به راهنمایی بیشتر در خصوص محصولات، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

26D4این هیدروفیل در حالت افقی و عمودی قابلیت اجرا دارد ولی در هیچ شرایطی نباید در درزهای انبساطی به کار رود.

2 دیدگاه برای واتر استاپ هیدروفیلی Hydroseal

  1. آواتار admin

    admin

    این محصول به علت سایز 20*10 عملکرد فوق العاده ای در آب بندی داره.

  2. آواتار مرتضی

    مرتضی

    سلام
    من از افغانستان هستم ما به واتر استاپ های PVC به ابعاد a=250 – 300 mm,c=7-8mm k=20-25mm برای آب بندی سد به ارتفاع ۳۰ متر Expansion Joint ضرورت داریم اگر شما داشته باشین لطف نموده مشخصات و قمت آنرا برای بفریستین.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت نام / ورود